Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, insani yardım alanında faaliyet gösteren derneğimizin çağrı merkezinde görevlendirilmek üzere “Müşteri Hizmetleri Temsilcileri” arıyoruz.
İş Tanımı
- Bağışçılarla etkili ve nazik iletişim kurarak güncel projeler hakkında bilgilendirmek, ilişki geliştirmek ve süreci takip etmek,
- Gelen yardım taleplerini alarak ilgili birimlere aktarmak,
- Öneri, teşekkür ve şikayetleri kayıt altına alarak çözüm süreçlerini takip etmek,
- Tüm iletişim süreçlerini derneğin vizyon ve değerleri doğrultusunda toplumsal faydayı önceleyerek yürütmek,
- Yürüttüğü tüm süreçleri kayıt altına alarak raporlamak.
Aranan Nitelikler
- Tercihen çağrı merkezi / müşteri hizmetleri alanında 1-2 deneyimli ve / veya bu alanda kariyer hedefleyen,
- İletişim, ikna ve müzakere becerileri gelişmiş,
- Diksiyonu düzgün ve akıcı,
- Dinamik, özgüveni ve motivasyonu yüksek, takım çalışmasına yatkın
- Sorumluluk sahibi, işini takip edip sonuç alabilen, kalite ve hizmet odaklı,
- İstanbul İstoç (Bağcılar)’da bulunan genel merkezimize kolay ulaşım sağlayabilecek,
(Yerinde çalışma yapılmaktadır.)
İşin tanımı ilginizi çekiyor ve yukarıda belirtilen tecrübe, yetenek & uzmanlıklara sahip olduğunuzu düşünüyorsanız başvurularınızı bekliyoruz.