Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı

Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, insani yardım alanında faaliyet gösteren derneğimizin çağrı merkezinde görevlendirilmek üzere “Müşteri Hizmetleri Temsilcileri” arıyoruz.


İş Tanımı


  1. Bağışçılarla etkili ve nazik iletişim kurarak güncel projeler hakkında bilgilendirmek, ilişki geliştirmek ve süreci takip etmek,
  2. Gelen yardım taleplerini alarak ilgili birimlere aktarmak,
  3. Öneri, teşekkür ve şikayetleri kayıt altına alarak çözüm süreçlerini takip etmek,
  4. Tüm iletişim süreçlerini derneğin vizyon ve değerleri doğrultusunda toplumsal faydayı önceleyerek yürütmek,
  5. Yürüttüğü tüm süreçleri kayıt altına alarak raporlamak.


Aranan Nitelikler


  1. Tercihen çağrı merkezi / müşteri hizmetleri alanında 1-2 deneyimli ve / veya bu alanda kariyer hedefleyen,
  2. İletişim, ikna ve müzakere becerileri gelişmiş, 
  3. Diksiyonu düzgün ve akıcı, 
  4. Dinamik, özgüveni ve motivasyonu yüksek, takım çalışmasına yatkın
  5. Sorumluluk sahibi, işini takip edip sonuç alabilen, kalite ve hizmet odaklı,
  6. İstanbul İstoç (Bağcılar)’da bulunan genel merkezimize kolay ulaşım sağlayabilecek,

(Yerinde çalışma yapılmaktadır.) 


İşin tanımı ilginizi çekiyor ve yukarıda belirtilen tecrübe, yetenek & uzmanlıklara sahip olduğunuzu düşünüyorsanız başvurularınızı bekliyoruz.



DD Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi A.Ş.


Diğer İlanlar

Paketleme İşçisi
Rezervasyon Görevlisi-Otel
Beden İşçisi (Genel)
AŞÇI
Kar Yemek ANKARA 24/10/2025
0 552 866 24 57
AŞÇI
ŞÖFÖR
Kar Yemek ANKARA 24/10/2025
0 552 866 24 57
ŞÖFÖR